Mera Coady

30 OKT 2018 21:40
Mer tråkiga nyheter konstaterad Kvarka
  • Uppdaterad: 30 OKT 2018 21:40

Proverna veterinären tog igår på nya ponny Coady visar tyvärr kvarka. Coady mår för tillfället bättre och har idag ingen feber. Anläggningen är därför tills vidare stängd för hästar ut och in. Lilla stallet sköts endast av personal. Jag försöker få till ett informationsmöte med veterinären så att ni kan få svar på alla ev frågor. Tills vidare, tempa era hästar dagligen, låna inte utrustning å annat av varandra, använd inte samma kläder å ridprylar i olika stall. I och med detta ställer vi tills vidare in samtliga träningar på anläggningen och även öppen bana. Ridskoleverksamheten är igång som vanligt!//Pernilla

Skribent: Maria Grace

Våra sponsorer:

sparbanken_skane8313_web_130x40_c_neg_2

Svenska Foder logo

sponsorhuset

Missa inte sponsorhusets julkalender med nya erbjudanden varje dag. Varje köp ger pengar tillbaka till både dig själv och Staffanstorps Ridsportförening, utan att det kostar något extra! Registrera dig gratis här så får föreningen 30 kr: https://www.sponsorhuset.se/staffanstorpsridsportforening/bli-medlem

Man kan också stödja oss via svenska spel:

Staffanstorps Ridsportförening får 200 kr när man bli ny onlinekund på Svenska Spel via Sponsorhuset. Det enda du behöver göra är att registrera dig på Svenska Spel genom att gå via Sponsorhuset först. Som vanligt får Staffanstorps Ridsportförening 3% av spelat belopp. Bli kund via denna länk: https://www.sponsorhuset.se/staffanstorpsridsportforening/butik/svenskaspel Glöm inte spela lagom!