Pernilla Thornström - ridlärare och ridskolechef

Pernilla är utbildad SRL2 (Svensk Ridlärare Level 2) och har ridlektioner samt det övergripande ansvaret för ridskolan.

Madeleine Persson - ridlärare

Madde är 29 år och bor i Vallby utanför Staffanstorp. Hon har efter sin beridarutbildning på Flyinge jobbat på LCR som ridlärare, i Tyskland på Seeman hoppstall, på Humlamaden rehab samt på Hayfield Equestrian i Shenzhen, Kina. Hon är både handikappledare genom SvRf och utbildad i Novalis ridterapi.

Tea Nasufi - stalltjänst

Tea jobbar i stallet på vardagarna. Tea har själv varit elev och haft egen häst på SR när hon var mindre. 2021 tog hon studenten från Sveriges Ridgymnasium.

Mindi Ekberg - ridlärare och stalltjänst

Mindi är utbildad Ungdomsledare och tog studenten 2021 från Sveriges Ridgymnasium i Flyinge. Mindi håller lektioner på vardagar och helger.

Hanna Nilsson - ridlärare och stalltjänst

Hanna är utbildad Ungdomsledare och håller i ridlektioner på helgen, har Drop in verksamhet och är ordförande i vår ungdomssektion.

Elvina Åhlander - ridlärare och stalltjänst

Elvina är utbildad Ungdomsledare och håller i ridlektioner på helgen, har ponnyskola och är ledamot i vår ungdomssektion.