Drop In-ridning

Staffanstorps Ridsportförening arrangerar Drop In-ridning under vårterminen 2024. 30 min lektionsridning - 250 kr, tiden inkluderar upp- och avsittning

• Lördagar kl 11:15 - 11:45

OBS! Vissa förändringar av tider och datum kan komma att ske!

Perfekt för dig som aldrig har ridit, funderar på att börja eller bara vill prova på (i verksamheten tar vi emot elever från 4 år). Maxvikt 70 kg. Ridlektionen hålls oftast utomhus - varma kläder rekommenderas under den kalla årstiden, samt sko eller stövel med klack. Det är pga skaderisken inte tillåtet att rida i korta byxor, linne eller kläder med huvor.

Obligatoriskt med en vuxen medföljande per person, som leder hästen.

Anmälan via mail sker till elvina@staffanstorpsridsportforening.se under innevarande vecka. Det går inte att boka flera veckor i förväg.

Samling sker i ridhuset (hjälmar och västar finns inne i cafeterian i ridhuset). Betalning sker på plats från 15 min innan. Vi tar helst Swish men även kontanter går bra, i så fall jämna pengar! Swish nr 123 150 89 69 – ange namn och DROP IN

Vi finns på Ridhusvägen 1 i Staffanstorp.

För frågor, ring ring Elvina på 0731-48 40 60.

Välkommen!

Senast uppdaterad: 2024-04-10