Ungdomssektionens styrelse 2023

Engla Tjäder är våran ordförande i år. Engla är 15 år gammal och detta blir hennes andra år i styrelsen. Under VT 23 går hon ungdomsledarekurs vilket hon ser mycket fram emot.

Hanna Nilsson är vice ordförande i år. Hon är 19 år och detta blir hennes femte år i styrelsen. Hösten 2019 gick hon ungdomsledarekurs och sommaren 2022 utbildande hon sig till ridledare.

Ida Grevendahl är vår sekreterare. Hon är 16 år och detta blir hennes andra år i styrelsen. Även hon går ungdomsledarekurs VT 2023 vilket hon tycker ska bli mycket inspirerande.

Alice Hjort är vice sekreterare. Hon är 14 år och det är hennes första år i styrelsen.

Astrid Blom är ansvarig för våran Tiktok. Hon är 13 år och detta blir hennes andra år.

Amanda Wesslén är ansvarig för Facebook och Instagram. Hon är 17 år och detta blir hennes första år i styrelsen.

Tindra Enqvist är ansvarig för Facebook och Instagram. Hon är 17 år och detta blir hennes första år i styrelsen.

Elvina Åhlander är ansvarig för våra anmälningar. Hon är 19 år och detta blir hennes sjätte år i ungdomssektionen. Hösten 2019 gick hon ungdomsledarekurs tillsammans med Hanna.

Hannah Svensson är ansvarig för våran förslagslåda. Hon är 17 år och detta blir hennes första år.

Senast uppdaterad: 2024-04-06