Ridläger i sommar!

Våra populära ridläger har öppnat för bokning!

I år erbjuds ridläger ända fram tills hästarna går på sommarbete. Vi kommer även ha ridläger sista veckan i juli - ett perfekt avslut på sommaren!

Här kan du läsa om våra olika ridläger samt villkor för bokning. Pdf, 837.3 kB, öppnas i nytt fönster.

Anmälan: Kontrollera först att ditt valda läger har platser kvar - prata med din ridlärare om du är osäker på nivån.

Mejla oss uppgifter om dig som ska vara med på lägret (namn, personnummer, adress, målsmans e-postadress och mobilnummer, kunskapsnivå samt om du har någon allergi eller speciella önskemål).

Betalning sker via den faktura vi skickar som bekräftelse att du har fått plats. Erlagd betalning innebär att du godkänner våra villkor för avbokning.

Din ridlägeranmälan är klar när lägret är betalat. Välkommen på ridläger!

Publicerad: 2024-01-30

Senast uppdaterad: 2024-03-01