Staffanstorps Ridsportförening

Stöd SR

Det finns många sätt för dig att stötta vår fina förening. Vi är alltid intresserade av att skapa samarbeten där företag kan synas på vår hemsida, vid event eller i våra lokaler.

Här kommer 3 enkla sätt som du kan stötta SR med små medel!

1. Sponsring via City Gross. Lämna ditt kvitto från City Gross i Staffanstorp i brevlådan i ridhuset. Föreningen får tillbaka en del av beloppet på alla kvitton vi får in. Tänk på att trycka ut kvittot när du självscannar!
  2. Välj förening hos Svenska Spel. Brukar du spela på svenska spel? Välj Staffanstorps Ridsportsförening när du spelar, så stöttar du oss!
  3. Pantamera! Lämna din pant i vår miljöstation (fråga någon i personalen om du är osäker), så pantar vi den till förmån för SR. Tänk på att vi behöver lämna PET-flaskor och burkar separat - säckar finns i miljöstationen!

Vill du göra mer? Berätta för någon i personalen eller styrelsen vad just du är bra på och kan bidra med. Vi behöver alltid fler som vill hjälpa till med caféverksamheten eller tävlingar, bygga eller fixa på anläggningen, hjälpa till med hemsidan - eller bara vara en stöttande och närvarande vuxen i stallet. Hör av dig till ridskolan@staffanstorpsridsportforening.se eller kontakta någon i styrelsen!

En bild

Publicerad: 2023-09-01